Conduita socială responsabilă în service-urile AD Garage


Service-urile partenere AD Garage România acordă o mare atenție nu doar mașinii tale, ci și sănătății și bunăstării tale. În această perioadă, activitatea rămâne operațională chiar dacă în unele ateliere se desfășoară part-time sau exclusiv pe bază de programare. În conformitate cu măsurile recente de combatere a răspândirii virusului SARS-CoV-2/COVID-2019, și pentru că ținem la siguranța clienților noștri, am luat următoarele măsuri de protecție:

  • Acces controlat. Clienților le este recomandat să se limiteze la zona de recepție, fără a intra în atelierul de lucru.
  • Distanțare socială. Se va menține o distanță minimă de siguranță de cel puțin 1,5 m între persoanele prezente în service-uri și se vor limita contactele fizice (fără strângeri de mâini).
  • Igienă. Asigurarea săpunului/dezinfectantului/hârtiei de șters în diferite locuri din service (recepție/sala de mese/vestiar/wc/atelier) astfel încât să fie la îndemână atât clienților, cât și angajaților. Întreg personalul, fără excepție, pe intreg parcursul programului de lucru, poartă măști și mănuși, iar înainte de predarea unui autoturism se vor curăța și dezinfecta volanul, mânerele și cheia. În timpul orelor de lucru, acordăm atenție constantă igienizării mânerelor, zonelor și spațiilor de lucru comune.
  • Protecție sporită. În anumite service-uri, în funcție de disponibilitate și infrastructură, se vor lua măsuri adiționale (panouri din plexiglas în recepție). De asemenea, se vor folosi huse pentru scaune, cutii de viteze, huse pentru frâna de mână și huse de volan de unică folosință.

Ținem să le mulțumim pe această cale partenerilor AD Garage de pe întreg teritoriul României pentru cooperare și rapiditatea cu care au implementat noile măsuri de protecție.

Vești bune! În anumite service-uri, îți punem la dispoziție și serviciul de preluare și returnare autovehicul (door-2-door) de la tine de acasă, fără să te deplasezi. Sună la 07ADGARAGE (0723 427 243) pentru mai multe detalii.