Cum știi că ți-ai ales corect service-ul: la ce să fii atent când te duci cu mașina în service


Nu contează că ai permisul de conducere de două săptămâni sau că ești șofer cu zeci de ani de experiență în spate. La un moment dat, toți proprietarii de mașini ajung la service. De ce te-ai duce la unul anume? Ce cauți  la un service? De ce ai veni aici și nu în altă parte? Noi suntem aici să-ți spunem că poate ar fi bine să nu intri cu mașina chiar în primul service auto care-ți apare în cale, mai ales atunci când ai o problemă mai serioasă. Am stat de vorbă cu Călin Tudorache, consultant AD Garage, și am aflat 5 lucruri la care ar fi bine să fii atent înainte să apelezi la serviciile unui service auto.

  1. Asigură-te că service-ul este autorizat

Un prim lucru important pe care ar fi bine să-l verifici, este dacă service-ul pe care l-ai găsit este autorizat. Din păcate, există pe piață și service-uri neautorizate care funcționează zi de zi cu mecanici mai mult sau mai puțin pregătiți. Ca să te ferești de astfel de situații, poți să verifici un service pe site-ul rarom.ro. Acolo poți vedea toate service-urile autorizate din toate județele și astfel te asiguri că service-ul la care vrei să apelezi e ce trebuie. Un alt lucru pe care ar fi bine să-l faci este să-i întrebi de la bun început pe cei de la service dacă îți dau factură și deviz, pentru că altfel, nu ai pe ce reclama în cazul nefericit în care trebuie s-o faci.

  • Verifică dacă service-ul are loc de parcare

„Unde îmi parcați mașina?” este o altă întrebare foarte bună pe care poți s-o adresezi  unui service. E surprinzător, dar unele unități nu au locuri de parcare în curte și atunci trebuie s-o lași pe unde se poate, în condiții mai mult sau mai puțin prietenoase – inclusiv la câteva străzi distanță. Mai mult decât atât, în momentul în care tu iți lași mașina la un service, trebuie să primești un document sau o dovadă că tu ai lăsat mașina acolo, un bun de o valoare destul de mare. Documentul se numește comandă de service sau contract de reparație. Citește atent clauzele. Ei ar trebui să se asigure că iți dau bunul înapoi cel puțin în aceeași stare, dacă nu mai bună și că îl păstrează în condiții de siguranță. Dacă nu primești niciun act și mașina, prin absurd dispare, din punct de vedere legal, tu nu-i poți reclama că ți-au furat mașina.

  • Cum se lucrează în service

Un aspect, care nu pare la fel de important, dar care poate spune multe despre cum se vor întâmpla lucrurile este curățenia din service. De multe ori, dacă e curat, poate însemna că așa se vor comporta și în raport cu mașina ta. Nu e întotdeauna definitoriu, dar poate fi.

  • Alege un service care are consilier de service

Multe service-uri nu au un consilier de service, ceea ce face ca procesul de recepție să-i revină mecanicului, care nu are la dispoziție timpul necesar pentru ca acest proces să fie făcut minuțios și corect (10-15 min.). Mai mult, recepția trebuie făcută și la mașină, nu doar în birou. Recomandăm să se pornească masina atunci când se face recepția mașinii și atunci când se poate sau se impună să se facă o probă de drum. Altfel spus, să afli de la prima interacțiune cât te costă real ca mașina ta să iasă impecabilă din service. E nevoie de personal alocat special pentru așa ceva. Ar trebui să mai existe și o comandă de service pe care tu să o poți verifica ulterior, să verifici ce a scris consilierul atunci când tu i-ai explicat defecțiunile mașinii în prima fază pentru a vă asigura că s-au dat din start toate detaliile necesare.

  • Citește recenziile de pe Google.

Clienții reprezintă cea mai bună carte de vizită a unui service. Dacă majoritatea este multumita, înseamnă că are și de ce. Dacă observi că lumea semnalează nereguli, poate n-ar fi chiar indicat să îl alegi pe acela.

Rețeaua AD Garage îți pune la dispoziție servicii de cea mai bună calitate și prețuri competitive  pentru întreținerea și/sau repararea oricărui tip de autovehicul. Conceptul de service auto al rețelei AD GARAGE s-a născut acum mai bine de 40 ani în Belgia. Astăzi, AD GARAGE este cea mai mare rețea de service din Europa, cu peste 4.600 de unități în peste 26 de țări, printre care Austria, Germania, Franța, Belgia sau Olanda. În România, sunt 112 de service-uri AD GARAGE în acest moment, în toate punctele-cheie ale țării. Țelul nostru, mai presus de orice, este de a da totul pentru ca aceste servicii la cele mai înalte standarde să rămână în timp, exact la fel – la cele mai înalte standarde! Prin intermediul acestei vaste rețele de service-uri auto AD Garage, aducem laolaltă 26 de culturi diferite. Astfel putem învăța unii de la ceilalți, în fiecare zi.

Fara comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *